Deprecated: mysql_pconnect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/turb9ern/public_html/xn--90aijgkkbchegclep.bg/apps/model/Model.php on line 14
Ремонт-Турбокомпресори
Преди да започнем ремонта на турбокомпресора ние извършваме диагностика, като го диагностицираме на високооборотен стенд, за да установим евентуалните повреди по него. След като повредите се установят с точност, изготвяме план за възможно най - бързото отстраняване на проблема и определяме най - подходящия за целта ремонт.1.Подмяна на ремонтен комплект. Този вид ремонт е подходящ при износени лагери и уплътнения и годни основни елементи на турбото. Цената на този вид ремонт е 400 - 600 лв., като гаранцията е в рамките на 6 месеца. При подмяната на ремонтния комплект ние извършваме следното: Със специално техническо оборудване се почистват основно всички части на турбокомпресора; Отстраняват се всички дребни дефекти по задвижващия вал и лагерното тяло и образувани нагари по елементите; Всички износени лагерни и уплътнителни елементи се подменят с нови, като използваме елементи препоръчани от производителя; Балансиране на роторна част и сглобяване на основна част на турбокомпресора; Балансиране на централната част на VSR до 250000 об/мин.; Сглобяване на турбокомпресора и настройка на байпасната клапа.2.Ремонт (основен) на турбокомпресор. Приложим е при износване на лагерните и уплътнителните елементи и при запазени основни части на турбокомпресора. Цената на основния ремонт е в рамките на 600 – 980 лв., като и тук гаранцията е 6 месеца. Основни стъпки при основен ремонт на турбо: Основно почистване на всички елементи на турбокомпресора; Подмяна на старите и дефектирали части като турбина, компресорно колело, турбинен корпус, лагерно тяло и други с нови елементи; Смяна на всички лагерни и уплътнителни компоненти с нов ремонтен комплект; Балансиране на роторна част, сглобяване на централна част и баланс на сглобената основна част; Сглобяване на турбокомпресора и настройка на актуатора.3.Подмяна на основната част на турбото, която е позната и под наименованията C.H.R.A, работен патрон, катриж и други. Този вид ремонт е подходящ при големи повреди на турбокомпресора и сравнително запазени турбинен и компресорен корпус. След ремонта вие получавате турбокомпресор на 80% от цената на новия с гаранция от 6 месеца. Ремонта на централната част на турбокомпресора включва: Основно почистване на турбинния и компресорния корпус; Подмяна на централната част на турбокомпресора в нова; Сглобяване на турбото и настройка на байпасната клапа (актуатора).